Klachten

Heb je een klacht over een product of over onze service? dan willen wij dit graag oplossen. Wij vragen dan vriendelijk om je klacht via de e-mail of per post aan ons door te geven.
Dit kan op de volgende manieren.
  • per mail
    je kunt hiervoor het Klachtenformulier gebruiken
     
  • Reguliere post
    De Wolf fietsen
    t.a.v. de directie
    Oosteinde 215-217
    2611 VE Delft

AFHANDELING
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht dan binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met stichting webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl) waar dewolfdelft.nl bij is aangesloten, deze zal gratis bemiddelen.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan betaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Tevens is het mogelijk om klachten te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europe.eu/odr).