Let op! Schakel prive/incognito modus uit om gebruik te maken van de webshop.

Klachten

KLACHTEN

Heb je een klacht over een product of over onze service, dan willen wij dit graag weten en oplossen. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail of per post aan ons door te geven.

Dit kan op de volgende manieren.

  • per e-mail
    je kunt hievoor het Klachtenformulier gebruiken
  • regulier post 
    De Wolf fietsen
    t.a.v. de directie
    Oosteinde 215-217
    2611 VE Delft

AFHANDELING
Na ontvangst van je klacht ontvangt  je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kan je  ook altijd contact op nemen met stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl) waar De Wolf fietsen.nl bij is aangesloten, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).